Möte

Jag pallade inte dra till sam imorse för jag var alldeles för trött. Nästa lektion började 13.00, så jag vaknade typ halv ett blev alldeles för seg. Jag fatta att jag aldrig skulle hinna till lektionen, så jag tänkte "åhh vad skönt med en ledig dag". Så får jag ett meddelande om att jag har ett möte idag. Vad fan. Så nu sitter jag här i skolan och gör INGENTING för jag väntar på att avklara mötet, som börjar 14.30. 

Men jag är hyfsat utvilad iaf och det är ju skönt. Idag efter mötet så ska jag ner på stan för att fixa lite ärenden sen ska jag hem och fota lite produkter som jag äntligen fick hem igår! Yeeeeiiiyy, kameran är funnen och ELF har fett bra leveranstid.
Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback