Hat mot if

Idag har jag bara legat i sängen med dundrande huvudvärk. Har inte orkat ställa mig upp förän nu. Jag ska hjälpa morsan med lite administrativa saker och sedan ägna mig åt datorn.

Jag fick ett brev från If idag om att jag ska pröjsa drygt 500 spänn för Tiras försäkring i slutet av denna månad. WTF, den går på 171/månad. Morsan ringde och de sa att de missat ta från förra månaden, så nu dubblas det till denna månad. Ah men skitkul. 2 personer fyller år och sen är det jul och nyår och så tar de FEMHUNDRA SPÄNN. Helvete. Skaffa inte IFs försäkringar (jag behöver ju inte dra kejsarsnittshistorien igen).
I april kan jag äntligen säga upp försäkringen och sen kör jag på Agria!

Fick även min beställning från http://www.stylebytyra.se/. Det var en fin ring, men jag och ringar går inte riktigt ihop, så är inte helt säker på att jag ska behålla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback