Why the wide face?

Hellu, sry att inte uppdaterat mkt. Jag kom hem från skolan klockan ett, för jag fick reda på att jag inte hade företagsekonomi...
Men det var okej att vänta i onödan, eftersom jag fick se ensemblen uppträda i glasis. Jag har 2 videos som jag kan lägga upp imorgon.
Efter skolan så drog jag alltså hem, chillade och tog ett bad. Vid sex så drog jag för att vara kattvakt (kan ta bild och visa imorgon, hon är så söt!) och sen hem igen för att käka.

Nu ska jag börja plugga till psykologiprovet och sen sova. Jag ska upp extra tidigt i en vecka, just för att jag är kattvakt. WOHO, maj lajf.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej :)

Ville bara tipsa om att du kan vinna en klocka som jag har värde 1000 kronor :) Vinnaren får även skicka in en bild på sig själv med klockan och göra ett helt inlägg om sin egna blogg :)

Tävlingsinlägget hittar du här:



http://svettlukt.se/2011/november/vinn-en-lyxklocka.html



Hoppas du vill vara med :)

Kram Bea

2011-11-24 @ 12:54:16
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback