Nya brills

Jag överlevde dagen och är klar med engelskan, äntligen :D. Jag jobbade med engelskan under lektionen och lunchen som planerat, fina Alva hjälpte mig genom mina mini-ångest-attacker och nu är jag klar! :D Hihi, nu är det bara den muntliga delen kvar, vilket jag tror att jag kmr att klara galant.

En annan awesome grej är att jag inte har NÅGON som helst läxa inför nästa vecka, det är helt galet. Ingenting att tänka på alls. Vi har dessutom en ganska kort vecka, för på torsdag så är det "utflykt" och på fredag är det studiedag, yeiy nästa vecka!

Nu ska jag kolla lite film, kolla lite tub och sen kommer jag nog att sova, för jag är skittrött!
Hämtade ut nya brillsen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback