Sagan om Pickalurverna

Internet strulade, så det tog en liten tid. Men här är bilder från Lottas place.
Det var en tuff period när idol gick på TV, så jag började sniffa jultomte...

Jag blev ilsk och tog ut det på Alva...

Då blev Alva ledsen...

En ursinnig Lotta träder fram...

I've been expecting you...

"Nu blir det fest hos Mange", ryter Alva till...

Tänk om jag inte hade några tänder, tänker Alva...

Festen hos Magnus Anonym fortsätter och Alva beordrar mig att sprida fred...

Jag bestämmer mig för att peta Alva i näsan...

"Det där kommer du att ångra", sa Alva och knockade mig medvetslös...

"Ah men durå!", skrek Alva till Lotta och knockade henne med...

Sen blev hon rädd.
'
Snipp, Snapp, Slut Så var Sagan Slut!

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAHAHAHA :')

2011-09-13 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback