Sorterat bort en massa sommarkläder

Asså den här helgen så har jag tillåtit mig själv att äta godis och chips i mängder och jag känner nu i slutet hur äcklig man känner sig. Asså man mår ju inte bra alls.

Jag ställde mig på StyrBjörn i 50 minuter denna gång och det resulterade i 16.7 km (y). Just nu ska jag planera lite mer inför Bday. Hela grunden är uträknad, men nu kommer jag till detaljerna.

Jag har ju sorterat bort en massa sommarkläder nu också, så byrån känner stor lättnad och tacksamhet.

Nu har jag även alla mina vinter/höstskor på ett ställe, funderar på att köra en liten "shoe tour", skulle det vara något? Inte för att visa mängden, för jag har typ 6-7 par, utan för att visa vilka klädesplagg jag parar ihop de med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback