December har blivit en riktig arbetsmånad!

Hellu!

Det var en förvånansvärst bra arbetsdag idag. Jag var självklart trött men det var roligt på jobbet idag. Imorgon ska jag också jobba. Yes, sju dagar på raken och sen jobbar jag på tisdag och onsdag också. Vi får se om jag kanske är ledig på torsdag och fredag? One can only hope. För nästa helg är min helg på Leos, så då jobbar jag både lördag och söndag.
December har blivit en riktig arbetsmånad!
 
Imorgon börjar jag 17.00 och slutar fem timmar senare så det är väldigt skönt! Julborden går riktigt bra tycker jag. De senaste gångerna har min arbetsuppgift ändrats från glöggen(!!!) till julbuffén. Det är jag som skriker in till köket om vad som ska fram på buffén och så. Asroligt men stressigt.
 
Godnatt på er! Här har ni en skön låt med en snubbe som har en skön röst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback