Det vart en random bloggbreak här, men det var för att jag sov.

Hallå hallå snyggingar!
Det vart en random bloggbreak här, men det var för att jag sov. Jag sov i sexton timmar efter det senaste inlägget. Sen vaknade jag upp på min lediga dag och mamma ville att jag skulle skjutsa henne till Värtahamnen, för att hon skulle till Estland. Jag skjutsade och självklart kom vi precis för sent. Så mamma missade båten. Det är så typiskt med personer som ska vara ute i sista minuten. Jag vart så arg att jag inte ville blogga den dagen. 
 
Men nu är jag här. Igår jobbade jag på Krusenberg, med lite glögg och godis. Idag jobbade jag på Leos i tio timmar. Imorgon gäller samma hurt! 
Morsan åkte på en kryssning till Estland idag, så jag och Tiran är själva i två dagar. Det är mysigt, dock jobbar jag ganska mycket så Tira får sällskap av snälla grannen. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer en video upp! Det är en uppdaterad roomtour. Det är mest för prenumeranterna på youtube, men jag kommer att lägga upp den här också. 
 
Just det! Jag råkade spilla Pepsi över hela laptopen så kameran funkar inte och jag har en stor fläck på datorskärmen. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för en ny dator står inte högst på önskelistan just nu. Men hur tusan gör jag!? 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen!

Såg en video på youtube med dig där du packar upp glossybox, måste bara säga att du är sjukt gullig och duktig när du berättar om sakerna, diggar dig verkligen

kran

Svar: Hejsan! Men tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D
Kram!
Therese

2012-12-17 @ 22:28:01
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback