Hög mysfaktor!

Hello, hello! Jag har inte glömt (går)dagens inlägg utan jag kom nyss hem från jobbet. Det var otroligt mysigt på jobbet idag. För det första är hela herrgården julpyntad, och det är så vackert att kolla ut och se blingblingen falla, för det andra så var det extremt bra atmosfär där. Helt annorlunda för mig iallafall, men det kan jag inte gå så djupt in på just nu. 
 
Idag stod jag iallafall vid glöggbordet och serverade det. Det var julmusik i högtalarna och allt så himla mysigt, gaah kan inte förklara känslan genom skärmen(!!!). 
 
Imorgon gäller samma passtid, 15.30 till 23.00 men innan ska jag till Knivsta på en arbetsintervju. Önska mig gärna lycka till (y).
Det är tur att jobbet ligger lite närmare Knivsta än Uppsala för då hinner jag precis till jobbet i tid. 
 
Lite dåliga mobilkamerabilder men ni kanske kan se den höga mysfkatorn ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback