Hur min jul blev + shopping with the besties

Min jul var hur mysig som helst! Runt 13.00 vaknade jag, skjutsade iväg mamma och inneboenden till Upplands nation på julbord. Sen åkte jag iväg till donken och köpte en Big Mac-meny, jag hann precis hem till Kalle Anka & Co. Sen satt jag där framför TVn och datorn ett tag. På kvällen kom Alva frbi och frågade om jag ville ut på en tur, det ville jag absolut! Så vi åkte till Sthlm och cruisade runt. Hann precis hem till den fina midnattsmässan and that was this years Christmas. 
Very mysig!
 
Sen dess har jag jobbat på Leos. Idag var jag ledig och shoppade med the two besties, Lotta och Alva. Jag hade inte sett Lötten på evigheter... :( 
Vi var först på Gränby Centrum och shoppade, sen åkte vi vidare till stan för att käka lunch och kolla i lite fler affärer. En riktigt lyckad dag! 
Jag har till och med spelat in en video idag, en produktiv dag kan man också kalla det! Det blev en "produkter som jag har tagit slut på"-video. Den kommer upp någon gång under denna vecka. jag har beställt lite kläder på internet, så det kanske blir en haulvideo när allt kommit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback