Jäkla oväder, jag är livrädd för att dö...

Nu är jag hemma och borta från snöovädret. Här i Uppsala har ju bussarna slutat gå. Jag lyckades dock klara mig i min lilla Skoda. 

Imorgon ska jag till verkstaden och förhoppningsvis få vindrutetorkarna fixade och även ena bromslyset (antar att det är en lampa som gått sönder.
Jag ska ju jobba imorgon också, men jag vet inte hur det ser ut egentligen. Idag hade i det bokat för 100 pers och i slutändan kom 24, haha. Jag ska ringa och höra efter att jag fått bilen fixad. Kanske är det så att man inte behövs framme vid glöggbordet.
 
Just nu är jag otroligt trött och jag vet inte riktigt hur jag ska orka med ännu en arbetsdag. Men det är bara att kämpa på och ha en riktigt skön (och ledig!!) helg. 
 
Jäkla oväder, jag är livrädd för att dö...

Kommentarer
Postat av: ellA

Vad fin du blivit och det ser ut som att du har gått ner i vik:)
Jättefin:)

Svar: Nämen, tack så mycket! :D
Therese

2012-12-17 @ 20:17:48
Postat av: ellA

Vad fin du blivit och det ser ut som att du har gått ner i vik:)
Jättefin:)

2012-12-17 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback