Mina vindrutetorkare slutade fungera

Allo Allo!
Kom nyss hem från jobbet. Det vart lite längre idag än väntat, men det gör inte mig så mycket. 

Tidigare idag var jag på arbetsintervju hos Knivsta Kommun. Jag sökte en plats inom hemtjänsten och ni väntar jag på svar. Jag är inte helt säker på om intervjun gick bra eller dåligt, för jag kom lite sen toch skrattade åt några frågor. MEN jag överlever utan det jobbet ändå, jag sökte det mest för att få jobba lite i en annan miljö än "servicebranschen". Testa på vården lite. 
 
Imorgon ska jag fortsätta jobba (jobbä, jobbä). Samma gäller torsdag. Jag hoppas verkligen att bilen överlever denna vinter. Det var extremt halt idag och på väg till intervjun så slutade mina vindrutetorkare fungera. Mitt på rutan! Jag såg inte ett piss och snön öste ner. Jag klarade mig (obviously) men jag vet inte vad problemet är. Jag har nyss köpt en ny vindrutetorkarmotor och sprillans nya torkarblad, så det kan inte vara problemet. Den som är där bak funkar inte heller. Vad är felet? 

Nu kommer jag att somna vilken sekund som helst.
Så här ser det ut på jobbet om somrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback