Så mycket enklare

Idag har jag jobbat sedan 9.30. Girlsen sov över igår för att vi skulle vakna tillsammans och kolla på årets julkalender. Vi hann tyvärr inte med det, men vet var askul att de var över och mysade. 
 
Imorgon jobbar jag också på Leos, men då ska jag faktiskt stå vid den hektiska "kassa tre". Innan så har jag mest varit kalasvärdinna. 

Jag har lärt mig att komma överens med vädret och bilen. Det tog några turer men nu börjar jag faktiskt uppskatta det haal väglaget. Det är lite kul (om man har extrem koll på vad man gör och ser till att inte utgöra en fara. Jag vill inte uppmuntra till olyckor, haha!)

På sådana här långa arbetspass så orkar jag inte göra så mycket när jag kommer hem, inte ens tvätta av sminket, utan det blir wipes istället. Så mycket enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback