Sen frös den till is mitt i ansiktet...

Hallå hallå i stugan! Åh, lyckos er som bor i "stugor". Sådana med öppna brasor och vita knutar, bästa huset att bo i under dessa vintertider. 
 
Jag sladdade iallafall iväg mig till jobbet imorse igen och stod i kassan denna gången. Idag var det en väldigt lugn dag, men det måste ha berott på att det är första advent. 

Imorgon jobbar jag på Krusenberg, nu har julborden börjat och då ska jag ta hand om glöggen(!). Jag har inte varit där på över en månad, så vi får se hur det går. 
Jag bävar mest inför vägen dit. Det ligger ju ute på landsbygden och jag slutar 23.00 imorgon vilket betyder att jag ska sladda hem i mörker på landet. Does not sound good, men lönen kommer nog att sitta bra i slutet av januari.
 
Idag var det lite äckligt kallt. Det rann en tår p.g.a. kylan och sen frös den till is mitt i ansiktet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback