Tjänare snyggingar

Tjänare snyggingar!

Jag skulle egentligen ha jobbat idag men jag var uppe under hela natten och mådde illa, så jag ringde in och sjukanmälde mig, sov till 14.00 och mådde mycket bättre! 
Imorgon ska jag dock jobba, samma gäller onsdag och torsdag. Det blir säkert fler pass under veckan.
Imorgon ska jag även få umgås lite med Alven, som jag inte träffat på veckor! Det är galet, för det får egentligen inte gå så lång tid...
 
Så imorgon precis innan jobbet ska vi träffas. Sen jobbar jag troligtvis till stängning. 
P.g.a. ändrade omständigheter så har jag skickat upp min lilla Tira till grannen i en månad. Hon ska vara där medan en situation här hemma löser sig. Sedan kommer hon tillbaka, min lilla bebis <3. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback