Canon A2200

Idag har jag abar legat hemma och latat mig. Har sovit länge och mått lite dåligt. Ont i huvudet, allmänt trött e.t.c. Klockan sex så ringde mamma mig och sa att jag skulle skynda mig till siba, för vi skulle kolla på en ny kamera. Åh, fyfan vad skönt att slippa oroa sig över det!!! 
Ny är jag en ägare av Canon A2200. Det var inte alls speciellt dyr och snäppet bättre än min gamla Olympus. But we had a good run, tre och ett halvt år. Den nya kameran ska även filma i HD, vilket jag är mest exalterad över! Så mycket bättre och roligare videos kommer att komma, det kommer inte att vara så mycket som hindrar mig nu :D. Släng in några låttips vettja!
Hello my little friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback