En helt vanlig måndag

Jag var i skolan idag, precis som vanligt. Under psykologin så läste vi i en bok, under håltimmen så skrev jag och Alva manus till engelskan och under svenskan så lekte vi lite dagislekar, sedan slutade vi typ. När jag kom hem så gick jag och handlade (som jag gör varje måndag) och fick med mig en resväska hem. Det var halva priset på COOP, jag kunde inte inte köpa den, så nu är jag supersugen på att åka utomlands. Men alldeles för mycket händer just nu, så vi hinner inte innan sommarlovet. Men man kan ju alltid drömma.
Imorgon är det filmning som sker under engelskan. Det är första gången som vi ska spela in något, vi ska försöka vara effektiva. Det är nämligen en modern tolkning av "Pride and Prejudice" under fem minuter som ska in på min kamera, eftersom jag ska klippa ihop den under lovet.
Fredagens Outfit
Scarf, Cubus.
T-shirt, Nelly.
Jeans, Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback