Jag ska gå till maxi och kolla vad de har för fint där

Skolan har varit helt okej, måndagar är inte riktigt najs men man överlever. När jag kom hem så fixade jag lite inför engelskan, jag skulle fixa facebookkonton and stuff. Sedan var jag hungrig så jag gjorde tacos, för det är så gott! Varför ska man helst äta goda saker under helgen!? Nej, ät goda saker under de jobbiga vardagarna, det underlättar en massa. :)
Jag skrev klart psykologianalysen för en kvart sedan. Jag måste fixa lite fler grejer inför imorgon, men jag orkar inte ta mig itu det just just just nu, för jag har bestämt att jag ska gå till maxi och kolla vad de har för fint där.
Den är blummah den den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback