Kamerajäveln

Efter att ha slutat den enda lektionen jag hade idag så bad Ackla mig och Alva att stanna kvar lite i skolan för att vara med på en grej för ettorna. Man skulle stå och göra "reklam" för ett visst ämne och förklara varför just de skulle välja det ämnet. Vi var med på engelska C-kursen och hjälpte vår engelskalärare att ragga ettor. Det slutade att jag stod kvar i en timme iställets för Acklas "det blir bara tio minuter, jag lovar".
När jag kom hem så mötte jag mamma och catchade upp lite med henne. Drog sedan vidare till ICA Väst och hämtade ut ett paket (hihi, nu har jag vänner). Jag kommer att spela in en haulvideo imorgon eller på fredag.
På kvällen så drog jag till Berri för att göra en läxa, en som jag har i fotografisk bild, och tror ni inte att kamerajäveln går sönder helt utan anledning!? Eh, tack så mycket. Det här känns så bra när man precis har en läxa att lämna in OCH när man bloggar typ varje dag och behöver material. Vi får se vad som händer, det jag vet är att jag INTE har råd med en kamera just nu.
Så nu sitter jag här alldeles ledsen och forever alone. HAHAH, nej. Men jag är trött och ska sova. Ni får ingen bild i protest mot min döda jävla kamera. RIPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback