Klippt

Den här dagen har varit fylld av "jobb". När jag och Tira kom hem var det dags för mig att laga lunch, sen satte jag mig vid datorn och klippte en massa videos (jag förinspelar vissa), sen började jag klippa i vår engelskavideo (Pride and Prejudice) och kunde inte sluta. Jag var så inne i hela grejen, så jag missade att hela resten utav dagen. Halv sju så gick jag till kören sen kom jag hem och fortsatte klippa i filmen och lägga till små detaljer. 7 timmar har jag lagt ner och nu är den klar.
Den är inte klar klar, men de klipp som jag har och allt annat är klart. Nu återstår det bara att spela in vissa scener.
Jag är helt slut, det känns som att mina ögon är fyrkantiga så nu ska jag gå och lägga mig.
Don't I look pretty?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback