Maj lajf såmtajms

Hejsan blöggen. Jag har haft en skön och helt stressfri helg. Jag hade inget inplanerat så jag bara kollade serier, kollade film (haha, kolla film ^^), åt och sov. Så jäkla skönt. Jag har varit hundvakt på lite olika ställen, så det har ju varit najs. Att gå ut i -15 fyra gånger per dag har varit ASNAJS. :D

Det var meningen att jag skulle göra 2 läxor igår, men jag sket så klart i det. Så idag har jag 3 läxor att göra klart, var av en läxa som är skitstor. Tack igår-jag. TACK!!!

Just nu sitter jag på psykologin och ska skriva på min analys, sen ska jag hem och ut med hundarna. Jag kommer att fixa ihop något käk och sen tillbaka till skolan för att sedan slutan klockan 16.00. Maj lajf såmtajms <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback