Promenad med Mitra

Hejsan! Ursäkta för att jag inte har uppdaterat idag för än nu. Jag har varit i skolan hela dagen och sen hem för att dra till Flogsta och fixa lite grejer. Efter det gick jag hem och mötte Mitra på vägen, vi bestämde oss för att gå på en promenad senare på kvällen. När jag kom hem så ät jag och fixa lite vid datorn sen gick jag ut på promenad med Mitra, Tira och Skye (grannens hund). Vi gick till maxi efter promenaden och sedan chillade vi lite hemma hos mig.
Haha, "fullspäckad dag". Men jag har iaf spelat in en haulvideo på min nya kamera, så vi ser hur det ser ut. Nu ska jag käka lite mer mat (hann inte riktigt äta klart förra gången) och sen ladda upp videon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback