Självklart var de flesta plaggen på rea :)

Tre timmar senare så är jag hemma! Jag har spenderat alla pengar jag fick och fått med mig en massa bra saker. Anledningen till att jag åkte till stan var för att köpa underkläder. Det var dags att slänga ut det gamla och in med nya, haha! Det jag inte tänkt på förut är hur dyrt det är med underkläder! På riktigt, jäkla basplagg som ska kosta så mycket...
Le underkläder. Jag köpte 7 par trosor för 450 spänn, 3 par från twilfit och 4 par från Lindex.
På tal om underkläder så fick jag dessa BH:ar av min mamma igår. Hon sorterade sin garderob och hittade 8 (ÅTTA) par BH:ar som hon inte använt för att de var för små för henne. (Varför köpte hon dem från första början???)
En topp från Cubus för 29 kronor
T-shirt från Cubus för 29 kronor
Lågmidjade jeans från H&M för 100 kronor
2 par jeansleggins (jeaggins?), ett par ljusbeiga och ett par marinblå, för 49kr/styck från Cubus
Jag hittade ett par vita låga tygskor (som jag letat efter i några månader) för 100 kr i "August Johansson".
Mamma kom hem från RUSTA igår och sa att hon tyckte jag sett blek ut på sistonde så hon hade köpt 3 masker till mig. (Tack mamma...)

Kommentarer
Postat av: Clara Linge

Bor du i uppsala? Jag troor att min bror och du har gått i samma klass .. i alla fall, jag älskar din blogg och din stil, fortsätt så! ♥

2012-02-25 @ 19:23:23
URL: http://mexx.devote.se
Postat av: Angelica

Åh vilken söt topp från Cubus, älskar deras saker.

Vet att det är dyrt med underkläder... Men jag köpte lite från eBay, typ Hongkong och då fick jag tre stringtrosor för 36 kr inklusive frakt. Inte bästa kvallen men jag var nöjd. :)

2012-03-01 @ 22:17:36
URL: http://www.underklader.info/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback