Stativ

Jag satte upp med redovisningen till tre på natten och hade bara hunnit halvvägs. Som tur var så behvöde jag inte redovisa idag, vilket jag hade hoppats på men inte vågade förvänta mig.
Jag hade väldigt svårt att vakna imorse (no shiet, jag somnade 4 på morgonen) men halv tio så fick jag ett sms av Alva. Jag slängde på mig kläderna och skyndade till skolan, så jag hann precis till vår näst första lektion. Dagen rullade på och efter skolan så åkte jag till Ica Väst för att hämta ut mitt paket.
Jag beställde ett stativ från 24.se, för 99 spänn och idag kom det. Nu är allt mycket enklare att jobba med! Jag kan spela in fler videos, för jag behöver inte hålla i kameran själv. Jag kan ta fler outfitbilder. Ahh, I'm so excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback