Svar på kommentar

Angelica om Haulvideon!: Hej, videon var jätte bra,mycket fina saker, älskar skorna! så söt du är. :) Vill gärna se hur du tvättar dina sminkborstar, skulle vara bra att veta hur du gör. Hihi bra gjort. :D Vill även se va du använder för bra produkter till ansiktet som till exempel återfuktar huden och tar bort orenheter osvosv. :)kramkram

SV; Kul att du gillar den! 
Jag ska försöka filma en video om borstarna i veckan och jag kan definitivt visa vilka produkter jag använder och hur jag använder dem! :)
Postat av: Maja

Kan du inte filma din smink kollektion? :)
Det är as roligt att se dina video inlägg!

 

SV; Jo absolut! Jag har redan en "vad som finns på min byrå"-video. Men det ser absolut inte så där idag :).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback