Designer... de better

Hello, idag vaknade jag tolv tack vare brevbäraren som kom med mina paket från asos (whut whut). Nu har jag min alternativa studentklänning klar :D.
I det andra paketet fanns mitt första EVER nagellack från O.P.I. Ammag såååååååååååååå fakking eksajting! :D
Designer... De Better
Mamma och jag åt frukost i vardagsrummet (first time ever) eftersom jag var så duktig och vaknade tidigt. Så vi kollade på en rysk film, sen drog hon till stan och jag fixade mig lite. Vid fyra så drog jag också till stan för att shoppa lite med mamma (alla mina pengar är slut, så jag passade på hihi).
Jag fick två tröjor och en BH och jag är sååååå nöjd, eftersom det var precis vad jag behövde. När vi kom hem så lagade jag pastasallad och nu äter jag efterrätt.
Två chokladbitar...


Kommentarer
Postat av: Julia Lindström

KALEV <3

2012-01-09 @ 23:05:26
URL: http://www.lindstrombloggar.spotlife.se
Postat av: Julia Lindström

KALEV <3

2012-01-09 @ 23:06:08
URL: http://www.lindstrombloggar.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback