Dyna

Har varit sjuk idag. Har varit sjuk sedan torsdagkväll och det har inte riktigt släppt. Idag har jag iaf orkat göra saker. Jag började morgonen med att tvätta kläder klockan sju, storhandla på maxi, ta emot Ludde, gå ut på promenad med vovvarna, städat toalett och förråd, diska, laga frukost e.t.c.
Just nu är jag så himla trött och inte för att jag är sjuk, utan för att jag är utmattad. På kvällen ska jag baka lite kanelbullar och laga mat, så nu har jag lite tid att relaxa.
Jag har köpt en jättesöt dyna till Tira, men hon verkar inte gilla den för att den prasslar, så jag kanske måste lämna tillbaka den. Men jag såg en liknande på jysk och den är i bomull, så hon kanske gillar den mer. Den här kostade iaf 79 spänn på ÖoB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback