Glossybox

Jag har börjat prenumerera på GLOSSYBOX - en lyxig box full av skönhet - hem varje månad. Jag beställde en denna månad, det betyder att jag kommer att få den någongång februari. Det är en låda som innehåller 5 mini skönhetsprodukter, och tanken är väl att man ska kunna testa olika produkter utan att behöva köpa en hel flaska schampo eller parfym och så kommer man på att man inte gillar den.
Jag prenumererar på en MASSA skönhetsrelaterade videos på youtube och den här boxen har funnits ett tag. I USA finns det något som heter "birchbox" och "ecobox", jag tror att glossybox kommer från Storbritanien. MEn det är en kul idé och kostar inte alls mycket (med tanke på vad man får för produkter).
När jag får min box så kommer jag att spela in en video.

Kommentarer
Postat av: Alice

När man beställer en glossybox ska man då skriva in sin kontokod ??
ps din blogg e super fin :)

Svar: Ja, så att de kan dra pengarna varje månad :)
Tack så mycket! :D
Therese

2012-11-01 @ 13:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback