Hoppas ni fick ett värt nyår och att det blev precis som ni önskat er!

Jag är hemma redan :D. Jag och Alva drog ut halv tolv. Hann till slottet i tid och kollade på en massa fyrverkerier. Sen gick vi runt på stan i en timme och kollade om olika barer/klubbar hade öppet. Vilket det flesta hade, men det var antingen för dyrt inträde eller fullt. Så vi bestämde oss till slut för att gå till donken och beställa något varmt att dricka för att sen dra oss mot bussarna.

Det blev ett lugnt och mysigt nyår, precis som jag ville. Jag är sååååå glad att det inte blev röj, fylla eller andra otrevligheter för jag skulle bara ångrat det. Tack och lov så var Alva på samma sida som mig, så det vart inget problem! :)
Hoppas ni fick ett värt nyår och att det blev precis som ni önskat er!

Jag ska krypa ner i sängen med två gosiga hundar (jag är hundvakt åt Ludde) och kolla klart på "When Harry met Sally".
Happy New Year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback