Lektionsfri dag = gratis lunch

Jag hade sovmorgon till klockan ett idag, men drog ner på stan tidigare för att gå till tingsrätten med Alva. Vi ville kolla på en random rättegång, haha! Tyvärr så fanns det inga som passade våra tider så vi åkte till skolan och käka mat. Vi fick även reda på att vi inte hade någon lektion, så egentligen var det en skolfri dag... Vi fick gratis mat iaf ^.^
Efter lunchen så drog Alva hem och jag drog upp till datorsalen för att göra min läxa inför imorgon. Jag ska ha en powerpoint-presentation på fotografisk bild. Seeeenn fick jag åka hem. Jag gick ut med Tira, värmde mat, kollade på serier och lekte med mitt nya smink.
Nu ska jag ut med Tira igen och lyssna på lite skön musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback