Redo att sova...

När jag kom hem från skolan (för andra gången) så gick jag och Bakhtiar och köpte 2 pizzor. Självklart var jag tvungen att ta på mig regnstövlar och självklart var jag tvungen att halka. Vi drog även till maxi och köpte hem lite mat.
Runt sex så kom Berri till mig och vi drog till ÖoB, Ica Väst och Coop. Ingen aning om vrf, men vi skulle köpa lite saker och kolla olika erbjudanden. Jag kommer visa några sköna produkter jag köpte imorgon (känner att det börjar bli lite för mycket haulvideos).
Jag kom hem för typ två timmar sedan och sen dess har jag städat runt i huset, fixat disken, pratat med Tira och fixat mig inför sömnen (tvätta bort smink e.t.c.). Nu märker jag att klockan är tio i tio och jag sitter i pyjamas redo att sova...
Haha, jag måste kolla på en dokumentär som är en timme lång och sen gå ut med hundarna (jag är hundvakt) en sista gång.
Gammal bild på mig och Berri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback