Tjena kexet

Jag somnade igår klockan 19.00 efter att ha tvättat, lagat mat, gått ut med Tira, spelat in en video och annat shit. Jag vaknade klockan 07.00 idag, ställer mig och skriker som fan. Jag har fått nackspärr, LOVELY! Senaste gången jag hade det var för 3 år sedan, man glömmer känslan...
Mamma ringde och bokade en tid hos hennes kiropraktikor och lyckades sqeezade in mig, men jag fick sitta och vänta i eeeevigheter. Han fixade och trixade och knäckte allt som kunde knäckas, men det gör fortfarande ont. Han sa att det skulle gå över, så jag väntar...
Jag pallade inte med skolan idag, men jag måste dit imorgon. TILL MINA KLASSKAMRATER: Ja, mitt huvud tiltar och det ser jävligt konstigt ut. Men rör du mig, dödar jag dig! Jag blir så jävla pissed när jag är in pain.
Underbar kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback