Junifavoriter

 

Kommentarer
Postat av: josefin

Hejsan! jag gör bara en kommentar på ett random inlägg. ville bara säga att jag följt din blogg ett tag nu, och jag kollar alltid på dina videos på youtube. jag tycker du är så sjukt härlig! du är verkligen dig själv och bjuder alltid på ett skratt. tycker din blogg är en av få intressanta och roliga, så fortsätt så! :D kramar från en tjej i skåne

Svar: Åh, tack så jättemycket! :)Vilken underbar kommentar, den gjorde hela min dag :D
Therese

2012-07-04 @ 21:09:47
Postat av: S A N D R A

Vad är din hund för ras?:)

Svar: Hon är en blandras :)Shih tzu, lhasa apso och tibetansk spaniel :)
Therese

2012-07-06 @ 13:55:01
URL: http://ssandraewelina.blogg.se
Postat av: Astrid

Håller verkligen med hon Josefin! :) Har läst din blogg i över ett år och man tröttnar aldrig, du är verkligen spontan och rolig :) kram

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Therese

2012-07-11 @ 21:34:10
URL: http://astridberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback