Toyota Aygo

I tisdags så hyrde jag en bil från okq8. En riktigt söt och snäll bil. Två hela dagar fick jag ha den för ungefär 1200 kronor. Då åkte vi (jag, mamma och Lotta) till Sigtuna och kollade läget. Sen åkte jag och Lotta till Sala för att fika och ge blommor till min körskolärare. Efter det åkte vi till Västerås. Så en massa saker har jag upptäckt, riktigt roligt. Men jag vill ju ha en egen bil, man blir så beroende annars. Det ser ganska ljust ut på den fronten, det gäller bara att hålla tummarna.
 
Idag ringde Johanna och undrade om jag vill följa med till Stockholm en snabbis med hennes pappa. Det var riktigt mysigt. Vi käkade på Kebab House och åkte runt lite i Södertälje. Riktigt kul och mysigt.
 
Lilla bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback