Bortdomnade fötter

Jag har varit uppe sedan 05.30 och mina fötter håller på att domna bort. Jag är sååå trött! Imorgon gäller samma pass för mig (07.00 - 16.00) och en liten hundrastning efter det. När jag kom hem idag efter jobbet så tog jag en lång dusch. Jag har inte duschat en sån tid sedan jag var liten. Jag har alltid duschat antingen på morgonen eller på natten, innan jag ska gå och lägga mig.
Jag har 4 pass denna vecka, sen får vi se vad jag får. Det är ju kul, men otroligt plågsamt haha!
Sedan jag ska slutat skolan så har jag internetshoppat kläder som en galning! Men nu måste jag sluta, jag ska ju spara pengar till bil. Men jag är stolt över att jag spenderade 300 spänn på hm.se på något som skulle kostat 840 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback