No more "schema"

Nu kommer det lite nya "regler". Jag kommer att blogga när jag vill och känner för det. Det blir alltså inte varje dag och jag kommer inte att följa ett "schema". Anledningen är för att jag kan känna mig helt inspirationslös på torsdagen men har en massa att berätta på lördagen. Så nu kör vi så!

Idag fick jag ett samtal från herrgården som jag jobbade på för ett par veckor sedan. Så nu fick jag fyra pass. Imorgon ska jag upp halv sex... :D
Jag vet inte riktigt hur det blir med uppdaterandet här. Jag har de här passen, hundarna, sommarskolan och körkort. Plus att min mamma bestämt sig för att dra till Estland på torsdag. Jag älskar att jag får huset för mig själv, men det kunde vara värre timing. Haha! Jag har dock tur med mina underbara grannar som oftast ställer upp (nu syftar jag mest på hundpassning).
Men jag är glaaad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback