Risktvåan + jobb + vattenmelon

Hej hej hej!
Det är så svårt att hinna med allt, därav lite huxflux inlägg. Jag jobbar på iallafall. Idag åkte morsan till Estland, så jag är hemma själv i en vecka. Vilket skulle vara super om jag inte jobbade så mycket, det är svårt med TiranBiran.  Men hon verkar må bra och lider inte så mycket av mattes frånvaro.
Idag hade jag risktvåan. Det var skitroligt att snurra runt och bränna gummi. Det kändes ungefär som att åka i "tekopparna" på Gröna Lund. Det var första gången jag körde i stadstrafik och det gick extremt bra, om jag får skriva det själv. Men nio timmar var jag borta i Sala/Västerås och det känns! Det känns i ben, huvud och axlar.
Imorgon jobbar jag från 7-16, så det är bara dags att lägga sig. Men först måste jag få i mig lite delicious vattenmelon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

jag har kollat på lite av dina elf hauls och dom är verkligen jätte bra.

Jag är själv sugen på att beställa därifrån men har en del frågor som jag tänkte du kanske kunde hjälpa mig att svara på? :)

Först undrar jag hur mycket du betalade i frakt?

Det andra jag undrar är hur lång tid det tog för paketet att komma?

Skulle va jätte tacksam om du ville svara , och du får jätte gärna svara i en kommentar på min blogg (brunettjohanna.devote.se), jag kommer nog inte märka att du svarar annars :)

tack på förhand :) xx

2012-06-16 @ 13:31:53
URL: http://brunettjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback