Rosa byxor+brownies

Hellu! 
Jag öppnade mina två presenter idag och där i låg ett linne och ett par rosa jeans!!!!!!! Jag har velat ha dem såååå länge, ändå sedan H&M kom ut med dem, men jag har inte riktigt vågat köpa dem. Men nu kör jag på det! Någon som jag sett VRJ:at (vågat rosa jeansen) är fröken Lindström:Lovlig torsdag | Lindström bloggar @ Spotlife. Jag kommer att visa lite saker jag har samlat på mig i en haulvideo. Den kommer upp nästa vecka.
Jag och mamma gick och köpte en pizza när hon kom hem, efter det så bakade jag lite kladdiga brownies. Pretty good day!
Nu ska jag lägga mig för imorgon är dagen då jag skämmer ut mig framför hela engelskagruppen (filmen ska visas upp).
Delish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback