BerriPlutt

Så jag har fortfarande en massa skolarbeten att ägna mig åt. Idag ska jag skriva på en filosofiuppsats och sen ska jag läsa en massa uppsatser.
Imorgon måste jag skriva en uppstats i psykologi och sen en analys i svenska. Som ni märker jag jag lite att göra innan betygen ska sättas så jag kommer inte att uppdatera något alls förän fredagkväll. Jag kommer även att skriva på lördag och söndag då.
Jag vill passa på att skriva om min lilla BerriPlutt som fyller fem år idag, så stort grattis till henne. HURRA HURRA HURRA HURRA!!! 
Grattis babe, hoppas du får en fortsatt underbar dag, poss! :*
(bild tagen från facebook)

Kommentarer
Postat av: Berri!

HAHA GULLEE!! TAAACK SÅ MYCKET!! :*** <3

2012-05-23 @ 01:18:14
Postat av: Sofia

Hallå!! Bästa bloggen:) kan inte du göra lite mer videoinlägg?? Så bra och roliga:) kanske om hur du fixar håret eller hur du fixar naglarna? Vore jättekul att se och lära sig lite:) trevlig helg Therese! Kram Sofia

2012-05-25 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback