Hjälp finnes!

Gick inte till skolan idag eftersom jag kände mig sjuk och eländig. Gick upp ur sängen klockan fyra, första gången idag... Stackars TiranBiran som har fått gå ut på två kortisar idag.
På tal om att gå ut med hundar, jag har suttit vid datorn hela dagen idag och letat efter personer som behöver hund/barnvakt (och städhjälp, haha). Jag har satt ut annonser lite här och där och hoppas på att få napp.
Jag ska egentligen på en jobbintervju på torsdag och möjligtvis få både jobb och boende i Öregrund under tre månader. Men det går inte ihop med mitt sommarschema, så jag måste ringa och tacka nej. Jag har sommarskola och körlektioner (+teori och uppkörning), så jag kan inte få in resor till och från Öregrund.
Det som gäller nu är att hitta ett flexibelt jobb som passar mina intressen (vilket innefattar typ allt). Så om du eller någon i din omgivning söker en person som ska passa barn (jag har tidigare erfarenheter), hund (jag har 18 års erfarenheter) eller behöver hjälp med städning så är jag rätt person. Referenser finns att få inom alla tre områdena och jag kan utföra HLR på både hund och människa.
Know anyone? Lämna en kommentar!
Mysigaste av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback