Oh my, have I got bilds for you!

Hallå där kött och blåbär!
Long tajm no see or reads or writtens.
Jag har ju haft fullt upp med att få magsår p.g.a. skolan :D. Åh underbara skolarbeten! Nu är det över. Är det IG så är det IG och det finns inget att göra åt det, vilket känns så jävla skönt.
Nu kan jag komma hem och känna att inte behöver göra något till nästa dag.
Jag har alltså suttit i mitt rum hela veckan, inte så mycket mer har gjorts. Jag har dock varit ute med en fin pitbull. Min första lilla anställning, haha! Här kommer lite random bilder som jag tagit under de senaste dagarna.
Jag har märkt en stor skillnad på stadshundar och lantisvovvar. Prinsessan Tira sover helst på kudde på sängen...
Världens lydigaste pitbull
...som är tokig i pinnar!
Igår skulle jag till Berris skiva och skulle ut med Tiran en snabbis. Hon hängde inte riktigt med i svängarna.
Suddig bild på "Jag är bäst" och "Pappa betalar"
Det var meningen att jag skulle ta bild på Alva, haha!
Idag skulle jag åka till Maxi och köpa darttavla tyckte mamma.
Darttavla + varmkorv med bröd. Hur många svennepoäng får vi där, Lotta?
TiranBiran ser numera ut som en RåttaTotta.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mwahahah, många svennepoäng hihih!

2012-05-25 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback