Dramatic Song

Den där klänningen som jag köpte från Bubbleroom såg inte likadan ut som den gjorde på hemsidan. Så jag skickade tillbaka den och gick in på halens och letade. Jag förväntade mig inte att hitta något speciellt men jag så en klänning som fångade mitt intresse. Jag beställde hem den och nu är den här. Den är perfekt för mig! Jag kunde inte ha önskat mig en bättre klänning. Den sitter bra, den är inte för "out there" och den var 100 spänn billigare än den andra.
Bilder kommer jag att ta under helgen och visa er här på bloggen. Jag kommer att ta bild på varje individuell del och sätta ihop det på något sätt.
Idag kom mamma hem från Estland, så det är ju alltid najs. Körlektionen gick bra idag och snart ska jag ju avklara risktvåan (y).
Det här med hundvaktsjobbsökandet (?) har gått bra, jag har en annons ute på blocket och grannar.se.
Dramatic Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback