Hot problems

Så idag var det första skoldagen på läääänge. Jag pallade inte gå upp imorse men jag kom iväg till psykologin. Där fick vi reda på en massa information om hur man skulle skriva sin fördjupning. Vi tar studenten om en månad och jag har aldrig haft så många fördjupningar under alla mina skolår som jag har under denna månad.
Efter psykologin gick jag till Vasasalen för att skriva sista CAE-provet (ungefär som ett nationellt prov i engelska C). Skönt att det är över och jag hoppas på ett bra resultat.
Efter provet samlades projektarbetsgruppen och skrev en slutdiskussion, nu ska metoden och en egen liten rapport in och sen är allt klart!!! Så jäkla skön känsla.
Insirerande låt, lyssna på hela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback