Jag försov mig imorse

Jag försov mig imorse, så jag kom en kvart sent till jobbet och Tira fick nästan ingen promenad. Jag fick sådana skuldskänslor att jag höll på att dö!
 
Jag kom hem vid fem och hon har gått två långa promenader, så it's all good! Jag och Berri åkte till Maxi för ett tag sedan. Det var första gången jag varit i en mataffär på en vecka. Det blir så när jag är själv och man får mat på jobbet. Jag kommer hem vid fem-sex och lägger mig vid nio-tio, då är det inte så att jag ställer mig och lagar mat mitt i allt. Så kylen är helt full och det som behövde införskaffas idag var en limpa bröd och bomullstops. 
 
Imorgon är jag barnvakt i fyra timmar och under helgen jobbar jag på Leos. Jag tänkte lägga upp lite bilder på bloggen imorgon och skriva hur mina två lediga dagar såg ut förra veckan. 
 
Min pickis är i USA just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback