Ny telefon så att jag kan blogga live?

Tjeeenare snyggingar!

Nu har jobbet slagit en som -vooooosh! In i arbetsrutinerna och kör kör kör! Jag är så trött i skallen så jag orkar helt ärligt inte trycka på bloggknappen på datorn och skriva ett par ord. 
Men det gäller att komma igång. Samma gäller träningen, jag måste bara ta mig till stället så kör man på. Okej, Therese börjar spåra... 
 
Jag vill göra en massa inlägg och jag vill göra en massa videos men jag känner inte att jag hinner. Jag måste nog skaffa en ny telefon så att jag kan blogga live. När jag sitter på fiket med vännerna - fota - ladda upp, när jag är ute med voffsi - fota - ladda upp, när jag är på väg hem från jobbet - fota - ladda upp. Det ska nog stå högst up på listan när nästa lön kommer in. 
 
Nu ska jag ta på mig pyjamas och gå och lägga mig. Imorgon väntar hard work, work.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback