Sista officiella leodagen

Imorse var jag uppe klockan fem och skjutsade mammas kompis till frihamnen. Sen kom jag hem och sov i ett par timmar, för att sen gå upp igen för att jobba. Det var min sista schemalagda dag idag, vilket är fett sorgligt för jag älskar att jobba där. Människorna där är helt underbara och arbetssysslorna är riktigt roliga.
Anledningen till att jag måste sluta är för att jag kommer att få en heltidstjänst på mitt andra jobb, vilket absolut är roligt men jag skulle vilja att det funkade att ha båda jobben.
Jag kommer fortfarande ringa när jag är ledig och se om det behövs personal, så kan jag step in. Men det blir bara ibland. 😞

Nu är jag ledig i två dagar vilket är ganska najs. Jag ska åka och kolla efter en ny säng imorgon. Men nu får den gamla duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback