As Long As You Love Me

Hallå där! 
Idag var jag barnvakt åt lilla E. Efter det så åkte jag till Gränby Centrum och fick med mig tre basic-linnen och ett par suveräna arbetskor! När jag jobbar som servitris krävs det helsvarta skor och jag har redan slitit ut två par. Jag menar verkligen att jag har sliiiitit ut dem. Sulorna har åkt av och överdelen på skon har skavts till hål. 
Så jag hittade ett perfekt par inne på Stadium. 
 
Imorgon jobbar jag på Leos, det blir ett ganska långt pass, but it's all good! 
 
He's actually pretty good.
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej!
Jag hittade dina filmklipp på youtube för ett tag sen och jag diggade dig som sjutton! Du är jättefin och hur skön som helst i dina videos, glad o ba random(på ett bra sätt) :)
men till min fråga. Jag är jättesugen på att beställa från elf, men hur är fraktavgifterna? måste du betala tullavgift? hur lång tid tar det innan du får dom? Är är det mycket 'i' produkterna eller är det lite i dom?! :)
Kan du göra ett eget inlägg om detta? skulle varit jättesnällt :D

2013-01-04 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback