Död bil

Så min bil är paj. Jag tror att det är batteriet så jag har beställt ett nytt. Jag har ingen aning om när det kommer eller hur jag ska sätta i det ELLER om det ens är det som är felet. Jag blir så trött på det här eftersom jag måste ta bussen nu och märker att allt tar fyrdubbelt så lång tid. Det är så j*vla drygt. Ingen som har en extra bil skräpandes i garaget? 

Alva har varit snäll och skjutas mig fram och tillbaka till jobbet de senaste två dagarna, så det har ju hjälpt till tusen! Men nu sitter jag och planerar mina resor på ul och märker vilken j*vla lång tid allt ska ta, speciellt med väntanden. Det är inte så att mina jobb ligger centralt, båda ligger ute på "landet". Till Leos tar det mig femton minuter att ta mig dit med bil. Med buss måste jag vara ute två och en halv timme i förväg... Just nu är jag bara arg. 
Varför måste min bil dö? Varför just nu när jag har så mycket pass? Varför tar allt i världen en liten paus på lördag och söndag? Nu får jag ju vänta på att min beställning ska gå igenom tills på måndag, sen få svar och sen få själva batteriet och sen ska någon sätta i det och SEN får vi sen om det funkar. 
Jag kommer inte ihåg senaste helgen jag var ledig... 
 
Nu är jag så sur och trött och grinig. 
Här är en liten rolig låt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback