Quiz på Linné och amazing thaimat

Idag har varit ännu en mysig dag som jag har tagit tillvara på. Jag vaknade ganska sent, halv tolv, och gick med Tira, sminkade mig, klädde på mig e.t.c. Sen åkte ner till stan och mötte Sara. Vi spenderade två timmar på Café Linné där jag beställde lunch och sedan fikade vi. Hon fick ett spel av mig i försenad födelsedagspresent, så vi quiza lite under tiden.
 
Sen åkte jag hem och tog hand om Tira och städade undan lite här hemma. Runt sju s var det dags att hämta mamma från jobbet och efter det var jag, Lotta och Sara på Amazing Thai och åt jättegod thaimat. Nu är jag väldigt trött och ska gå och lägga mig. 
Imorgon ska jag träffa Mitra för att fika och gå runt på stan. Nu gäller halva reapriset, I'm going to be on the hunt for a new jacket.

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag tycker att du ska lägga upp fler youtubevideos =)

Svar: Jag ska försöka :D
Therese

2013-01-23 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback