Tiragos gos gos

Jag. Känner. Mig. Helt. Död.

Imorgon jobbar jag 10 till sju, som jag gjort de senaste två dagarna, och samma gäller på måndag. SEN hörni! Sen kommer min lilla bebis hem, finaste lilla Tiragoset. Personen som har bott här flyttar ut, morsan jobbar natt och jag har EN ledig dag. Woop, woop. I'm gonna go crazy. Jag kommer att sova ut riktigt najs och sen vill jag jättegärna hitta på något med mina vänner, det var så länge sedan. 
 
Nästa gång jag är ledig är den artonde. Craycray!
 
Nu ska jag sova riktigt gott och vakna till en underbar dag! Jag känner mig så himla positiv just nu, no idea why. Jag tror att jag är övertrött.
Tiragos gos gos , har en nos nos nos, gjord av sammet, mjuk som lammet. Tiragos gos gos.

Kommentarer
Postat av: sanna

Älskar din blogg och din kanal på youtube!! <3 kan du inte göra en frågestud här eller youtube? :D Sen om du kanske kan göra en video där du visar din basplagg och berätta var du köper dom osv!! :D <3<3<3

Svar: Jo men absolut, jättebra idé! :)
Therese

2013-01-07 @ 09:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback